На точки!!!

Обичам трудните предизвикателства! Трудни, трудни, колко да са трудни?! Лесно като детска игра!!!
Имам си вдъхновителки, които са ми подавали ръка в трудни моменти, когато музата се прави на разсеяна! Такава приятелка е Маги от Русе! Мога дълго време да я хваля, но по-добре да я опознаете лично! ТЯ се появи в животът ми, малко след като баба ни напусна завинаги. Това момиче ме изтръгна от ямата, в която се бях окопала само с едно лично отношение на уважение! Трудно е да се опише това чувство, защото то се изживява много лично! Винаги се възхищавам на проектите й и искам да взема по частица за себе си, за да мога в следващият момент, когато видя нещо ново още преди да съм видяла на кого е, да мога да кажа: "Това е на Маги!" Стига съм я хвалила!
Тя е вдъхновителка в любимото ни място блога на Картичкофуриите. Още когато видях предизвикателството си казах: "Картичка с печат момиче ще е!" Когато започнах да я правя, един много любим печат ми заговори: "Извади пистолета и пудрите и ме приготви за момиче!" Какво да ви кажа - говорим си понякога на един странен език с материалите и инструментите. Намира се е и някоя нахална панделка, която днес много искаше да се намърда на преден план, но и казах: "Росалинда ще каже, че много крещиш!"
Ето я картичката с любимите ми печати от Мигито - голяма моя приятелка, от тези дето ме ръчкат да се събудя от зимен сън!
Картичката участва в Картичкофурийско предизвикателство 323 "Цветова комбинация на точки"
Нарочно я снимах на сив фон, за да се отличи небесното синьо, което така и все не успявам да снимам добре. Така е с моят фотоапарат.
И така, отивам да си почивам, защото утре може да се случи нащо интересно!
До скоро!

Коментари

  1. Благодаря ти за милите думи за мен,Плами!
    Бебешките картички са ми слабост. Много е хубава твоята. Радвам се, че успя да се включиш в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината