Блог-годинка

Ето ме! Измина повече от година, в която започвайки от няколко картона и листи се разхождам в приказният свят на картичкоправенето! През това време се запознах с много мили и всеотдайни момичета, които показаха много и различни умения в безкрайният океан от вдъхновение! И тъй като блогът ми ще навърши 1 година на 18 септември, мисля че това е повод да се опитам още веднъж да ви събера на едно място - за да покажа уважението си към вашият труд и вие да покажете своят малък свят!
И за да е по правилата обявявам темата - "ДА СЕ ЗАВЪРНЕШ У ДОМА" - и показвам моята картичка за вдъхновение!
Използвайте каквито материали и техника/и предпочитате. Покажете ми какво е нещото, което ви връща на мястото, където е цялата обич, която ви обгръща и ви чака уюта и топлината. Направете картичка или друг проект (по желание), но да е по темата и задължително да съдържа къща или част от нея. Поставете линк към публикацията й/му. Свържете се с мен на plamnito@gmail.com и ще ви дам адрес, на който ще очаквам писъмцето ви. А на 18 септември 2012г. ще избера една от вас, която ще получи ПОДАРЪК от мен!
През следващите четири и половина седмици ще очаквам в тръпкаво вълнение вашето участие в моето първо предизвикателство! Много вдъхновение и лека работа ви желая!

Коментари

  1. Супер, да де можех и аз да участвам. Не ми е за наградата, просто бих искала да мога да правя такива красиви неща като теб!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Все някога има първи път, защо да не е сега!

      Изтриване
  2. Честит юбилей, Плами! Пожелавам ти много вдъхновения! Картичката е невероятна! Всичко много ми харесва!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дани! Нямаше да стигна до тук без теб! Очаквам с нетърпение и твоята картичка! Поздрави и от мен!

      Изтриване
  3. Честита първа годинка :-))Още много години творческо вдъхновение и много нови проекти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ани! Много вдъхновение и реализиране на идеите ти желая!

      Изтриване
  4. Честита първа годинка на блога, Плами! Още много такива да има, пълни с вдъхновение и красота! Темата е чудесна, а картичката - топла и уютна!

    ОтговорИзтриване
  5. Да ти е честит празника! Бъде все така вдъхновена и вдъхновяваща! Ще взема и аз да спратна нещо, просто така... ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Меги! Чакам нетърпеливо за да видя с какво ще ни зарадваш!

      Изтриване
  6. Честита първа годинака! И от мен :) Желая ти много да си все така вдъхновена и креативна:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за пожеланията и подкрепата! Очаквам и твоята идея по темата!

      Изтриване
  7. Честита първа блого- годинка и от мен! Искрено се възхищавам на твоя Плам и на страхотните ти вдъхновяващи идеи! Нямах идея,че блога ти е толкова млад..
    Пожелавам ти все така креативна да бъдеш и много последователи да имаш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Краси, без твоята компания и насърчение това място няма да е същото. Благодаря ти за подкрепата, вдъхновението и насърчението! Очаквам с нетърпение и твоята картичка с емоцията от това да се завърнеш у дома, особено като току що го направи след хубавото лято!

      Изтриване
  8. Честита блого-годинка, Плами!Много вдъхновение и творене с настроение! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Маги! Настроението и вдъхновението идват от весели и добри момичета като теб! Благодаря за приятелството и да пием по кафе!

      Изтриване
  9. Плами, за съжаление след местенето ни миналата седмица обратно в София някъде съм изгубила картичка и не мога да я намеря из всичките багажи, така че може да ме дисквалифицираш от играта :-) Дано успея да се включа с нова картичка :-)

    Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диди, много жалко, че се е загубила толкова красива картичка, но... случват се такива неща! Все пак за мен означава много, че се включи в празника ми! Сигурна съм, че ще направиш още много хубави картички! Поздрав и от мен!

      Изтриване
  10. Диди и Во, нека си останат линковете към картичките ви - те са прекрасни и аз със удоволствие си ги гледам! Жеста, който ми направихте също не е малък и аз съм ви много благодарна!

    ОтговорИзтриване
  11. Честита блого-годинка и от мен! С най-голямо удоволствие се включвам. Моля те да ми изпратиш адреса си на tonya.blagoeva@gmail.com, защото правих картичката специално за теб и искам да ти я пратя.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тони! С нетърпение ще я чакам! Много вдъхновение и хубави емоции от мен!

      Изтриване
  12. Честит празник Плами, желая ти винаги да имаш творческо вдъхновение! и успех на блога!!
    с поздрав Пепи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Пепи - на теб и твоите малки помощници! Очаквам с нетърпение ансамбъла в зелено с малката спретната къщурка! Желая слънце и вдъхновение и на теб!

      Изтриване
    2. И аз благодаря Плами, днес я пуснах. В понеделник или вторник ще е при теб!Поздрави-))

      Изтриване
  13. Плами, честита блогогодишнина - все така да бликат идеите ти, да твориш красота и да ни радваш! Много, много исках да се включа, но не успях - уви!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината