Календари

Календарите позакъсняха тази година... причините са в мен и слава на Бог все хубави! Съвсем предвидливо още в средата на лято 2015г. започнах да събирам материалите, но не предвидих такова развитие. Важното е, че календари се подаряват до края на януари, че и през февруари.
Изработих два календара. Опитах се да снимам по нов начин и докато се наглася залезе слънцето и снимах на изкуствена светлина. Със сигурност ще потърся малко полезни съвети за снимането от мои приятели фотографи.
Единият е с размери 14/14 см - дамски. Хареса ми как ми се съчетаха цветето и листата, за пръв път използвам тази комбинация. И пеперуда с камъчета си има - джиджан-принцесенски.
Вторият е мъжки. Разнерът е 8/10 см, с 6 листа. Искаше ми се да има малко бордюрен пънч, понеже първият вариант беше дамски с бордюр, но щеше да се развали ефекта на дизайнерските хартии. Но пък си има тагчета на които да се записват рожденните дни и със сигурност първата дата ще е моята!
Тази година започна много вдъхновяващо, моля се така и да завърши! Какво ще се случи ни предстои да видим!
Чао за сега от мен и доскоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

Морско дъно