албум в зелено

Днес ще Ви покажа албумът, който израбоптих за моята приятелка, с която сме родени на една дата. Съвсем естествено в зелено и дантела от мен за разкош!
Листите са двойни и достатъчно отделени един от друг, за да побере снимите с любими спомени. Експериментирах със сглобяването и съм доволна от резултата и поетият риск си заслужаваше.


Вътрешните страници са декорирани с дизайнерски хартии, които ми подариха Маги от Стара Загора и Роси от София, които се съчетата много добре. Паснаха ми идеално и като цвят и като визия, защото приятелката ми е учителка по английкси език и много обича да пие кафе. Аааа, и аз обичам да пия кафе!
Ето това имах в предвид под двойни страници - гръбнакът и листите са заедно и залепени един за друг.

Коментари

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината