не-коледни истории

Исках да си направя няколко проекта свързани с Рождество и Коледа. Разгледах много проекти в Интернет и започнах да работя с това, което имам. Останах неудовлетворена, но за пореден път се уверих, че всяка ръка пипа различно, т.е. и да се опиташ да копираш 100%, пак оставяш свой почерк. За утеха с дистрес мастилата си направих един таг и картичка, които никак не са зимни въпреки характерната за зимата елха. Ето ги и тях:
Изработих и други неща, но за тях по-нататък. Това е за сега. Хубава вечер и усмивки от мен!

Коментари

  1. Плам, на мен са ми коледни, нямам идея защо смяташ,че не са? Тагчето е просто една приказка... напомня ми точно на "Тиха нощ, свята нощ..." Ранна привечер в заснежената гора. Много ми харесва. Картичка пък ми прилича на поглед от бараката за дърва към засипаните със сняг елхички в селски двор. И двете са доста необичайни, но от тях лъха много Коледна романтика и страшно ми харесаха.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Може би се подвеждам от това, че няма сняг по тях. наистина има нещо, което напомня спокойствието и тишината.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината