семейство и приятели

И при мен дойде Moleskin бележникът на Пав, точно за рожденият ми ден. В последствие изкарах няколко кошмарни часа в спешното отделение и два дни в полусън. След много лутане и вихрене между всички идеи, които ме връхлетяха се спрях на печатите и мастилата - всъщност след разчистването станаха само те и 2-3 пънча... но това е друга тема. Опитах се на направя двоен ембос резист - според мен изобщо не е двоен и почти не е резист... а една върховна цапаница. Дано не ми се сърдиш много, Пав. оградата и чешмата чешмата прозорецът и част от стената
Позволявам си, ако има желаещи да се включат в тази инициатива и не са се записали, да се свържат с Поли и предполагам, че ще се зарадва на вашият интерес!

Коментари

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината