"Имам ли теб, аз имам крила!"

Не помня от кога не съм правила картичка за Блога на Картичкофуриите. Все нямах какво да направя. Тъкмо вече сериозно се разочаровах, че нямам вдъхновение и ще отминат и новогодишните предизвикателства, в които няма да участвам и моят блог беше посетен от Вили, която ме подкани да участвам в нейното предизвикателство. На лична покана не мога да откажа - тя е важна за посланика. И тази сутрин докато си правех кафето ме връхлетяха цели две идеи - "Имам ли теб, аз имам крила!" и "Да не бъда сам!" - картички за мъже, по скоро от мъже! Ето първата за КФП 142 - "Картичка - вдъхновена от любим филм,песен или книга:))"
"Имам ли теб, аз имам крила!"
Ето и песента, от която е вдъхновена: Teди Кацарова ft. Fares Srouji - "Само Аз и Ти"

Коментари

  1. Много хубава и нежна картичка!:-) Определено носи настроението на песента и като цяло е много стилна:-) Много ми харесват птиците в полет! Благодаря ти от сърце,че се отзова на моята покана!:-D

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината