Лек път!

"Нaзад във времето, когато..." - това е КФП 108, зададено от July art.
Нямаше нужда да си представям, че съм някъде на почивка, защото отидох при тати, в гр. Бяла, Русенско :)). Толкова години все съм на път и всеки път в тръпнене и очакване за скорощната среща. И когато си тръгна, да ми каже:
Спомних си студентските години, някога когато пътувах до София и в себе си носех карта на България - за да гледам от къде ще мине влака, въпреки, че знаех всеки завой и местност. Винаги се намираше някой, който да ми пъхне незабелязано една бележка, за да ме зарадва и да стане дългият път по-лек.
И ето!!! Специално за вас - отново на път, с карта и билет, и разбира се малка бележка! :)
P.S. Дано логото върху билета не стане причина да ме дисквалифицират!!!

Коментари

  1. Плам, много е оригинална идеята. Мисля, че си успяла да придадеш една приятна носталгична нотка в картичката си, поне аз я усещам и ми харесва :о)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна и като идея и като изпълнение - толкова много има в тази картичка, всичко е точно на мястото си до последния детайл - Браво! Много се радвам, че тази картичка е правена по зададената от нас тема - Благодаря ти от сърце!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за високата оценка, Юле! Не мога да опиша удовлетворението си, когато съм изпълнила поставената задача! Предизвикателствата ти определено си ги бива!!! Различно от еднаквото!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Хехе,страхотна картичка и мен ме върна точно във времето, когато пътувах разтоянието от Полски Тръмбеш до Русе и мама ми казваше лек път,после дестинацията стана в обратната посока- към София и вече не с влак :-)Идеята ти е страхотна.
    Ох,така се развълнувах :-)Успех

    ОтговорИзтриване
  5. Това е приятно вълнение! Благодаря, Ани! Зарадвах се, че намерих още една землячка! Всичко добро ти желая!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината