Черно и бяло

Направих тази картичка, за да участвам в Картичкофурийско предизвикателство № 85 - " Черно и бяло ".
Идеята дойде докато си мислех каква картичка да направя по случай рожденият ден на една приятелка, която се занимава с музика през свободното си време.
"... Черно и бяло в нас се преплитат във неделим кръговрат. Черни и бели откъсват се дните от календара живот..."
"... И черно-бяла е и песента ми, че и светът край мен е черно-бял. Без радостта и мъката събрани, нима човек е истински живял?..."
Да! Песента е "Черно и бяло" на Георги Христов, тя ме вдъхнови да направя тази картичка!

Коментари

  1. Пламни, и песента, която те е вдъхновила е чудесна и картичката с музикалкни акценти също. Балоните изглеждат като обемни. Плика, който си подготвила за картичката е също много оригинален..
    Сигурна съм,че прителката ти ще е щастлива да получи тази картичка.
    Благодаря ти,че я включи в предизвикателството при Картичкофуриите тази седмица.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,*щурчо*! Благодаря ти за оценката. Наистина се постарах балоните да са обемни... и си попях докато творях :)

    ОтговорИзтриване
  3. Харесва ми! Много е добра тази картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината