Черно и бяло

Направих тази картичка, за да участвам в Картичкофурийско предизвикателство № 85 - " Черно и бяло ".
Идеята дойде докато си мислех каква картичка да направя по случай рожденият ден на една приятелка, която се занимава с музика през свободното си време.
"... Черно и бяло в нас се преплитат във неделим кръговрат. Черни и бели откъсват се дните от календара живот..."
"... И черно-бяла е и песента ми, че и светът край мен е черно-бял. Без радостта и мъката събрани, нима човек е истински живял?..."
Да! Песента е "Черно и бяло" на Георги Христов, тя ме вдъхнови да направя тази картичка!

Коментари

  1. Пламни, и песента, която те е вдъхновила е чудесна и картичката с музикалкни акценти също. Балоните изглеждат като обемни. Плика, който си подготвила за картичката е също много оригинален..
    Сигурна съм,че прителката ти ще е щастлива да получи тази картичка.
    Благодаря ти,че я включи в предизвикателството при Картичкофуриите тази седмица.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,*щурчо*! Благодаря ти за оценката. Наистина се постарах балоните да са обемни... и си попях докато творях :)

    ОтговорИзтриване
  3. Харесва ми! Много е добра тази картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful display of some beautiful cards. Really like it. And ha.. pls do checkout my quilled cards at www.eigth.in

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Любов завинаги!

Мацай, та мацай!