Ден ДВАДЕСЕТ И ТРЕТИ

Днес е рожденият ден на сестра ми Светла! Мога да кажа много неща за нея, най-важното е, че въпреки че се старая не съм добра кака, но пък първото нещо, което се случва при мисълта за нея, е че сърцето ми крещи:
Обичам те!

Днес ще Ви покажа първи опит за pop up картичка. Е, разбира се не е съвсем първи, защото и друг път съм се пробвала, но този е за определен човек и е предизвикателство. И понеже се постарах, затова го отчитам като първи. Както и да е - не съм доволна от себе си. Мога и повече! Но... друг път! По друг повод!
Не бях достатъчно прецизна, защото работих направо с дизайнерските хартии и направих няколко грешки, и затова кутийката не стана точно кутийка. От бързане не си направих пробен макет.
Вътре има мини-картичка с пожелание.
Като се знам каква съм, със сигурност скоро ще направя още една.
Толкова от мен! До скоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

Морско дъно